מה זה מערכות מידע

מה זה מערכות מידע

מה זה מערכות מידע

מערכות מידע – כל מה שרציתם לדעת

מערכות מידע הן קבוצה משולבת של רכיבים המיועדים לאסוף, לעבד ולאחסן מידע כדי לספק נתונים ומוצרים דיגיטליים. עסקים, חברות וארגונים אחרים, סומכים על מערכות המידע כדי ליישם, לנהל ולשפר את העסק שלהם, לתקשר עם לקוחות וספקים, ובין היתר להיות תחרותיים בשוק.

חברות גדולות רבות בנויות לחלוטין סביב מערכות מידע. מה זה אומר? חברות אלקטרוניות ענקיות לרכישת מוצרים באינטרנט כגון:eBay, אמזון, עליבאבא, מסתמכות כמעט לחלוטין על מערכות המידע, כדי לנתב קונים פוטנציאלים בין המוצרים השונים. אפילו גוגל, חברת מנוע חיפוש הגדולה בעולם, מפיקה את מרבית ההכנסות שלה מפרסום לפי מילות מפתח בחיפושים באינטרנט.

סחורה דיגיטלית (כמו: ספרים אלקטרוניים, מוצרי וידאו ותכנה) ושירותים מקוונים (כמו: משחקי מחשב (גיימינג) ורישות חברתי) מועברים באמצעות מערכות המידע. אינדיבידואלים מסתמכים על מערכות המידע, לרוב על בסיס אינטרנטי, כדי לנהל חלק גדול מחייהם הפרטיים:

  • התרעות בחברה – באמצעות פייסבוק ואינסטגרם, אנשים רבים בונים ומפתחים את חיי החברה שלהם
  • למידה – קיימים אין ספור אתרים ובלוגים ללימודי שפה, מתמטיקה, ביולוגיה, ספרות ועוד
  • קניות – אנשים רבים מבצעים קניות דרך האפליקציות והאתרים השונים: בגדים, נעלים, ספרים ואפילו אוכל
  • קבלת שירותי בנק וקופת חולים – קיימים שירותים רבים אשר ניתן לקבל דרך מכשירים אלקטרוניים, ללא צורך בהגעה לבנק או לקופת החולים שלכם
  • בידור – סרטים, סדרות וסרטונים משעשעים, כולם זמינים במגוון פלטפורמות ברשת

חברת “סייפנט” מתמחה בכל תחום מערכות המידע ושמחה להציע את שירותיה המקצועיים לעסקים, ארגונים וחברות, אשר מעוניינים בקצת שקט. חברתנו עוסקת במתן פתרונות טכנולוגיים ברמה המתקדמת ביותר יחד עם מתן שירות נעים, מקצועי ואמין.

נשמח אם תצרו איתנו קשר באתר או בטלפון במספר 03-7317733, ניתן גם לשלוח מייל לכתובת info@safenet.co.il.

 

קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×
קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×