עוברים לענן? לא בטוח שחשבתם על הכל

עוברים לענן? לא בטוח שחשבתם על הכל

עוברים לענן? לא בטוח שחשבתם על הכל

עד לפני מספר שנים כל עסק, אפילו עסק קטן עם מספר עובדים, נדרש להחזיק שרת במידה והוא רצה לשתף מידע או לקבל דואר אלקטרוני בצורה מסודרת. אבל בשנים האחרונות התרחשה מהפכת שירותי הענן שמאפשרת לעסקים לקבל את אותם השירותים באמצעות האינטרנט, בחסכון כספי ניכר וללא צורך בתחזוקה של שרתים באופן מקומי.

שירותי ענן הוא שם כולל לשירותי מחשוב שמתקבלים באמצעות חיבור האינטרנט הרגיל. הדוגמה הפופולרית ביותר היא של דואר אלקטרוני. אם פעם נדרש שרת מקומי לקבלת דואר אלקטרוני, הרי שהיום יכול עסק לקבל את אותו השירות כמו Gmail. החיסכון הוא משמעותי: במקום לרכוש שרת, לשלם על רישיונות שימוש ולתחזק אותו, ניתן פשוט לפתוח חשבון עסקי ב-Gmail, להגדיר את מספר התיבות הרצויות ולשלם רק על פי מספר התיבות בפועל. מאחורי הקלעים דואגת גוגל לתחזק את השרתים, לגבות אותם ולספק שירות אמין ואיכותי כל הזמן.

דואר אלקטרוני הוא רק דוגמא אחת. היום ניתן לקבל שירותי ענן כמעט לכל מה שניתן בעבר באמצעות תוכנות ושרתים מקומיים. ניהול קשרי לקוחות, ניהול לוגיסטי, הנהלת חשבונות, שיתוף מסמכים ומידע – הכל ניתן באמצעות שירותים איכותיים ומשתלמים בענן.

האתגר היום של עסקים קטנים ובינוניים הוא לשלב את שירותי הענן בעסק, וליהנות מכל היתרונות שהם מציעים. אבל במעבר אל הענן, עסקים רבים לא לוקחים בחשבון מספר נקודות חשובות:

  • בחירות שירותים – יש היום בשוק מגוון ספקי שירותים שמציעים תכונות שונות בעלויות שונות. רק גורם מקצועי ובעל ניסיון שמכיר את כל השירותים לעומק, יכול להמליץ לכם על השירותים המתאימים בדיוק לעסק שלכם.
  • ליווי ותפעול מקצועי – עסקים שעוברים לענן סבורים שהם יוכלו לא רק לחסוך בכל הקשור לשירות באופן ישיר, אלא גם בצורך של שירותי תמיכה מקצועית. הדבר רחוק מהמציאות. למרות שהם דורשים פחות תחזוקה שירותי ענן עדיין דורשים הגדרות, התאמות לשינויים בעסק, והטמעה במידה ומדובר במספר שירותים שונים. תמיכה וליווי של גורם מקצועי הם קריטיים.
  • שירות חלופי – הסתמכות על שירותי ענן היא מצוינת עד למשל חיבור האינטרנט נופל. במקרה של ניתוק קצר זה יכול להיות הפסקת קפה נחמדה. אבל אם מדובר במערכת ניהול הלקוחות של העסק, ובהפסקה של מספר שעות זה יכול להיות הפסד כספי של שעות עבודה והכנסות ישירות. באמצעות ליווי מקצועי תוכלו לקבל פתרונות של גיבוי או שירות נוסף שיכול להוות תחליף לשירות העיקרי במידת הצורך.

הרוב המוחלט של בעלי העסקים מעדיפים להתרכז במה שהם טובים בו, וזה ניהול העסק שלהם, ולהשאיר את הפעולות האחרות למומחים. כמו שלא הייתם חושבים לעשות את הנהלת החשבונות של העסק או את הביטוח בעצמכם, הרי ניהול מערכות המידע, גם באמצעות הענן, דורש שירות מחברה מקצועית. אם אתה מעדיפים שקט מאשר לאשר להפוך לאנשי מחשבים בעסק שלכם, מומלץ מאוד לעבוד עם חברה רצינית שתעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר.

קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×
קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×