מסלולי השירות של סייפנט מאפשרים לכל לקוח שלנו לקבל את השירות המתאים לו, בעלות המתאימה לו. המסלולים הם גמישים לחלוטין וניתנים לשינוי והחלפה בכל זמן, ללא צורך בהתחייבות מראש לתקופה ארוכה. היתרון הזה נותן לכם אפשרות לקבל שירות מתאים במסגרת תקציב ידועה מראש.

בנוסף על מסלולי התמיכה אנחנו מציעים לכל הלקוחות שלנו את שירות הרכש וההתקנה של ציוד ומערכות חדשות במידת הצורך. גם בתהליכי הרכש אנחנו דואגים לשקט שלכם. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על כל התהליך, ומשמשים כנקודת קשר אחת מולכם לבין כל הספקים המעורבים.

מסלולי השירות הקיימים שלנו:

מסלול חודשי קבוע

רוב לקוחות סייפנט בוחרים במסלול שירות בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר). המסלול הזה מאפשר לכם ליהנות משקט מלא בכל הקשור לתפעול מערכות המידע.

במסלול הזה אנחנו לוקחים אחריות כוללת על תפעול המחשבים בארגון, כאשר הצוות שלנו מטפלים בכל תקלה בהתאם להסכם השירות שנקבע. המסלול כולל תמיכה בכל שרתים כולל תחזוקה וגיבוי, ניטור מרוחק יומיומי של המערכות לצורך איתור תקלות ותמיכה בכל העובדים בעסק שלכם.

באמצעות מסלול השירות הזה אתם יכולים לקבל את כל הפתרונות הדרושים לכם לתפעול יומיומי, עם שמירה מלאה על מסגרת תקציב חודשית ידועה, בלי הפתעות ובלי “תוספות”.

מתאים לעסקים קטנים ובינוניים.

מסלול בנק שעות

במסלול הזה עסקים יכולים לקנות בנק של שעות תמיכה מראש, ולנצל אותם על פי קריאות. המסלול הזה מתאים במיוחד לעסקים קטנים שלא זקוקים לתמיכה שוטפת ומאפשר להם לבצע את רוב העבודה בעצמם, תוך שהם נעזרים בנו לצורך תקלות מורכבות או מיוחדות.

חבילות בנק השעות ניתנות במינימום של 20 שעות, כאשר לאחר מכן ניתן לרכוש חבילות נוספות בהתאם לצורך שלכם.

המסלול מתאים לעסקים קטנים.

מסלולי השמה

אם אתם זקוקים לליווי צמוד של העסק, אנחנו מציעים לכם את שירות ההשמה שלנו. במקרה הזה מגיע אליכם מומחה שלנו לעבודה באופן קבוע. ניתן לקבל את שירות ההשמה ליום אחד בשבוע ועד למשרה מלאה של מומחה שלנו במשרדים שלכם.

האפשרות הזאת משלבת בין התמיכה המקצועית שאתם מקבלים באופן שוטף, לבין הכרות גבוהה יותר של המערכות הפנימיות ותהליכי העבודה שלכם. לרוב המומחה שלנו מבצע פעילות של תמיכה וטיפול שלא ניתנות לביצוע מרחוק, ויבצע גם בקרה מעמיקה יותר על עמדות העובדים והשרתים.

המסלול מתאים לעסקים בינוניים וגדולים.