תמיכת מחשבים מרחוק

תמיכת מחשבים מרחוק

תמיכת מחשבים מרחוק

אם אתם בעלי עסק, הממוקם באזור יחסית מרוחק או שאתם עובדים מהבית \ משרד מרוחק, בוודאי נתקלתם בבעיה להזמין אנשי שירות למקום העסק כדי לטפל בבעיות שונות. בין אם מדובר בשירותי שרברבות, חשמל או בנייה – אנשי מקצוע רבים אינם מעוניינים להתרחק מאזור העבודה הקבוע שלהם, ואם הם כבר הסכימו להגיע – הם ידרשו תשלום שמן עבור הטרחה.

אחד היתרונות העיקריים בעולם הווירטואלי, הוא שניתן לטפל בבעיות רבות מבלי להגיע פיזית למקור הבעיה. רבים מכם וודאי שואלים “כיצד ניתן לטפל בבעיה מבלי לראות אותה?” ובכן, התשובה לכך טמונה באפשרות התחברות מרחוק.

אפשרות זו מאפשרת לטכנאי להתחבר אל המחשב שלכם ממחשב העבודה שלו – זאת אומרת שהוא מסוגל לטפל בתקלות, לבצע בדיקות ולתקן בעיות במחשב שלכם, דרך המחשב שלו.

תמיכת מחשבים מרחוק עובדת כמו קסם: הלקוח מדבר בטלפון עם הטכנאי ותוך כדי רואה כיצד נכנסים לתיקיות שונות, לוחצים על כפתורים שונים . כמובן שלא מדובר בקסם, אלא בטכנאי שמבצע פעולות במחשב שלכם.

“אבל אם הטכנאי מסוגל “לפרוץ” למחשב שלי ולבצע בו כל מני פעולות שונות, זאת אומרת שלכל אדם בעל מחשב יש גישה לתמונות ולמסמכים האישיים שלי?” שאלה שעשויה לעלות למרבית האנשים ובצדק. אם הטכנאי מסוגל לשלוט במחשב שלי מרחוק ללא שום הפרעה או קושי, אין זה אומר שגם כל אדם אחר חופשי לעשות כרצונו במחשב שלי? התשובה היא לא.

כדי לקבל שליטה על המחשב שלכם, על הטכנאי לקבל קוד גישה מיוחד, שרק אתם יכולים לתת לו. קוד זה הוא אישי ולאיש אין גישה אליו מלבדכם. אלא אם כן החלטתם לשתף את המספר הסודי ברשתות החברתיות – אין שום סיבה שלמישהו אחר תהיה שליטה וגישה למחשב שלכם – מלבדכם כמובן.

חברת “סייפנט” מייצרים שקט ואחת הדרכים שקט, היא כמובן לטפל בכל הבעיות המדאיגות את הלקוח. באמצעות זמינות מיידית בתמיכה מרחוק, החברה מסוגלת לסייע בכל בעיה שעשויה לצוץ במחשב שלכם ולטפל בכל תקלה. אם גם אתם רוצים להצטרף אל רשימת הלקוחות המרוצים שלנו, נשמח אם תשאירו פרטים באתר, ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם. ניתן ליצור קשר גם בטלפון במספר 03-7317733 או במייל בכתובת info@safenet.co.il.

קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×
קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×