6 טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

6 טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

6 טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

בחירה של חברת שירותי ה-IT והתמיכה למערכות המחשבים בעסק, היא בחירה לא פשוטה. חברה התמיכה מקבלת גישה למידע רגיש ואחראית על מרכיב קריטי בעסק, כך שאתם צריכים לסמוך עליה לחלוטין. כדי לעזור לכם לבחור חברת שירותי IT, ריכזנו מספר המלצות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

1. המלצות – לחברה טובה ואיכותית צריך להיות מאגר לקוחות מגוון שיהיה מוכן להמליץ עליה בחום, ללא יוצא מן הכלל.

כאשר אתם משוחחים עם הלקוחות הקיימים, בדקו כמה זמן הם עובדים עם החברה. שירות לזמן קצר מעיד על תחלופה גבוהה של לקוחות. לעומת זאת, חברה שאתם מגלים בה לקוחות ותיקים, מוכיחה שהיא יכולה לצמוח ולגדול עם הלקוחות ולספק שירותי IT מקצועיים לאורך זמן.

אל תהססו לשאול את הלקוחות לגבי כל המאפיינים של שירותי התמיכה כמו: זמני תגובה, רמת מקצועיות של צוות העובדים והסיוע שקיבלו ברכש או בפרויקטים מורכבים יותר כמו מעבר לשירותי ענן. בעזרת שאלות כאלו ניתן להבחין מהר מאוד מי הן חברות שירותי ה-IT האיכותיות.

2. המומחיות של הצוות – בסופו של דבר האנשים הם אלו שקובעים איזה שירות תקבלו מחברת שירותי המחשוב שלכם. כאן אפשר לבדוק את מספר המומחים בחברה שהם בעלי הסמכות בינלאומיות מוכרות של החברות הגדולות כמו מיקרוסופט, סיסקו A+ ועוד. ההסמכות הן סימן לכך שהעובדים הם בעלי ידע אמיתי ולא מסתמכים רק על נסיון המקצועי.

בנוסף לכך, כדאי לבחון האם אתם תקבלו מענה מהמומחים של החברה. בחברות שירותי IT גדולות או לא מקצועיות, ברוב הפעמים תגיעו למוקד טלפוני עם עובדים זוטרים. בחברות התמיכה הרציניות יענה לכם מומחה מייד כאשר תתקשרו.

3. תכנון לטווח ארוך – העסק שלכם בעוד שנה יהיה שונה מהעסק שלכם היום, ובוודאי מזה של עוד שנתיים. פעמים רבות ניתן לפגוש חברות שירותי IT שטובות בפתרון בעיות נקודתיות או מענה לפרויקט מוגדר. חברות IT מצויינות לעשות מעבר לכך ולבנות תוכנית עבודה שנתית שמתאימה לתכנון העסקי שלכם. אם אתם מתכננים להרחיב את העסק, או לפתח תחום חדש, חברת שירותי המחשוב תדע להציע פתרונות מראש. כדאי לבדוק אם החברה שלכם יודעת להציע לכם רעיונות שמתאימים לעתיד, ולא רק להווה.

4. ניטור שוטף – חברת שירותי IT איכותית היא כזאת שאתם שומעים ממנה לעיתים נדירות. בעלי עסקים יודעים כבר שכאשר חברת התמיכה מבצעת את העבודה שלה כמו שצריך, המערכות במשרד או שירותי הענן עובדים ללא תקלות. הסיבה לכך היא שהחברות הרציניות מבצעות ניטור של המערכות באופן שוטף, ופותרות את הבעיות הקטנות במהירות לפני שהן הופכות להיות תקלות גדולות – פעמים רבות אפילומבלי שהלקוח מודע לכך. בדקו האם החברה מיועדת מבצעת ניטור שוטף וקבוע של המערכות (שרתים, גיבויים, אבטחה). כך תוכלו לחסוך זמן וכסף מהשבתה של המשרד שנובעת מתקלות שלא טופלו מבעוד מועד.

5. הכרות עם תחום העיסוק שלכם – עסקים שונים משתמשים בכלים טכנולוגיים שונים לניהול העסק. זה יכול להיות תוכנות שונות, שירותים מקוונים מיוחדים, פריטי חומרה מיוחדים או כל אמצעי אחר שייחודי לענף שלכם. ברשת חנויות זה יכול להיות קופות רושמות, בחברת הייטק זה יכול להיות כלי פיתוח יחודיים. חברות IT או שירותי מחשוב רציניות יהיו בעלות מגוון לקוחות ויכירו את הפתרונות שלכם מראש. הידע הזה יעזור לכם לחסוך כסף בקבלת פתרונות לא נכונים, ובעיקר זמן רב של לימוד שחברה חסרת נסיון תצטרך להשקיע בלימוד המערכות שלכם.

6. עלות – פעמים רבות העלות של שירותי ה-IT היא הגורם הראשון שבעלי עסקים בוחנים כאשר הם מחפשים חברת תמיכה למערכות המחשוב בעסק. אנחנו סבורים שזה דווקא הסעיף האחרון שצריך לבחון. חברה מקצועית תציע לכם מגוון מסלולי שירות ותדע להתאים את העלויות לצרכים ולתקציב שלכם.

אל תשכחו שאת העלות אתם לא בוחנים לפי העלות של התשלום החודשי או העלות לקריאה. העלות צריכה להבחן אל מול העלות של השבתת העסק במידה ושרת לא מתפקד במשך יום, או שאתם מגלים שהגיבוי לא נבדק כמו שצריך. במבחן הזה, החברות האיכותיות מתגלות כמשתלמות הרבה יותר לטווח הארוך, לעומת החברות שמציעות מחירים נמוכים בשביל למשוך לקוחות.

 אנחנו בסייפנט מציעים לכם מגוון שירותי תמיכה מקצועיים, שניתנים על ידי מומחים עם נסיון במגוון עסקים מכל תחומי הפעילות במשק. בזכות מסלולי השירות המגוונים שלנו הלקוחות שלנו נשארים איתנו שנים, ואנו צומחים איתם יחדו ומתמודדים עם אתגרים מקצועיים ועסקיים חדשים מדי יום. את כל זה אנחנו עושים תוך ניטור שוטף וקבוע של המערכות בעסק, ודאגה לכך שאתם תוכלו להנות מראש שקט בניהול העסקים שלכם. בואו להכיר דרך אחרת של שירותי IT מקצועיים. צרו קשר עוד היום ונשמח לראות איך אנחנו יכולים להביא שקט גם לעסק שלכם.

קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×
קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×