שירותי ענן לעסקים קטנים

שירותי ענן לעסקים קטנים

שירותי ענן לעסקים קטנים

אנחנו חיים בעידן בו חיינו, המידע שלנו וגם העסקים שלנו, נמצאים ברשת ובלעדיה סביר ולא היינו נהנים משפע הידע, המידע, היכולות, המהירות והטכנולוגיה. לצד כל היתרונות אשר האינטרנט העניקה ומעניקה לנו, חשוב מאוד לזכור לאבטח את המידע שלנו ולדאוג כי לא יתקיימו פריצות ושאכן כל המידע שאנחנו מאחסנים ושומרים בענן, אכן ישמר, יהיה בטוח ותמיד תהייה לנו גישה אליו.

מהם שירותי ענן

שירותי ענן הם שירותי מחשוב שונים וכיום, מוענקים הם באמצעות חיבור לאינטרנט (בשונה מהעבר בו נזקקנו לשירותי תמיכת שרתים). בין שירותי הענן נמצא את הבאים:

  • דואר אלקטרוני
  • ניהול לוגיסטי
  • מערכות ניהול שונות, כגון ניהול מערכות לקוחות
  • מרכזיות וירטואליות
  • שרתים
  • גישה מהירה לשירותים שונים כגון הנהלת חשבונות
  • שירותי גיבוי

ועוד.

נקודות חשובות

כאשר בעלי עסקים מבצעים את המעבר אל הענן, חשוב לקחת מספר נקודות בחשבון ולא להקל בהן ראש, להלן מספר נקודות אקוטיות אשר חשוב לזכור ולקחת בחשבון:

ליווי ותפעול – מעבר אל הענן, אשר ידוע כמפשט לא מעט דברים, כרוך במתן הגדרות, ביצוע התאמות לצד גדילת וצמיחת העסק, הטמעות של שירותים חדשים ועוד. בעת מעבר אל שירותי ענן, על כל עסק לקחת בחשבון כי עליו לשכור שירותי ליווי ותפעול עבור שירותי הענן וזאת על מנת שהמעבר וההתנהלות, יהיו חלקים, מקצועיים ואכן יעמדו במטרה הסופית.

בחירה והתאמת שירותים – השפע הטכנולוגי מביא עמו לא מעט אפשרויות ושירותים רבים. כל עסק צריך לדעת אלו שירותים מתאימים לו ולאתר את נותן השירות הטוב ביותר. על מנת לעשות זאת, יש להסתייע באיש מקצוע בעל ניסיון והוא ידע להתאים עבורכם את השירות הנכון ביותר בעלות הטובה ביותר.

חלופות – חשוב לזכור כי שירותי ענן תלויים בחיבור לאינטרנט וכאשר החיבור נופל, כך גם השירותים. חשוב לדאוג לגיבוי ושירותים תחליפיים אשר יעמדו לרשותכם ברגעים בהם הרשת נופלת ואין לכם כיצד לגשת את המידע שלכם או גרוע מכך אל מערכת ניהול הלקוחות שלכם.

אם טרם עברתם אל שירותי הענן או שאתם זקוקים לליווי מקצועי, התקשרו אלינו בטלפון שמספרו: 03-7317733

קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×
קבל הצעה

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון

×